Hemma igen

Nu är jag hemma efter en mycket trevlig och mysig övernattning hos Ellen-Pellen! Igår var vi ute och cyklade (vilse första gången) och hoppade lite studsmatta. Sen cyklade vi samma runda igen och då var det några killar i 8-9 års åldern som typ stirrade ut oss. Haha :))  Idag bar det av till lager 157 och affärerna runt omkring. Hittade verkligen ingenting! Eller jo ett litet tillbehör till min och Ellens Et-dags utklädnad. Blev dock inte så många bra bilder men här kommer i alla fall en på Ellen:D




Nu har jag ätit glass, fruktsallad och hemmagjord kolasås och chokladsås som min syster Chasmine och hennes kompis Sofie hade gjort. Alltså har jag ätit desserten före middagen :P  Vi ska i alla fall äta thaimat, mums!

Ha det bra//ChelsieAnabelle

Kommentarer
Postat av: Chasmine

visst va "efterrätten"/"förrätten" god?? ;)

2010-04-10 @ 16:50:00
URL: http://chasmineangelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0