Holiday

Lov, äntligen! Ska bli så härligt att kunna sov tills man vaknar på mornarna, eller vad säger ni?

Idag var det en ganska härlig dag, bara lite slappt matte. Vi kollade på en påsksamling och dom två sista lektionerna kollade vi på film: "Austin Powers".Den var väl helt okej. Vi fick också reda på hur det gick på känguru-tävlingen vi gjorde för några veckor sen. Topp tio fick gå upp på scenen i aulan. Ellen kom på delad tredje plats, grattis!! Och när dom skulle ropa upp vem som kom etta så satt jag jätteavslappnad och var säker på att det inte var jag, så när Magnus ropade upp mitt namn blev jag så överraskad att jag fick världens skrattanfall :))

Nyss kom jag hem från knalleland, köpte två par jeans och gummistövlar :P

I helgen kanske det blir att vara med Ellen :D Vi får se, hope so!

Nu ska jag käka litegranna, hare bra!//ChelsieAnabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0