Längesedan sist!

Förlåt att jag inte har bloggat på länge.
Men nu är jag back in buissnies!

Igår var det Elfsborgs-match med Teddy som stod på schemat. Efteråt blev det en spontan övernattnig, det gillar vi mycket! Så idag vaknade jag upp hemma hos Teddy och vi låg och snackade och tittade på tv lääänge. Sen spelade vi Little Big Planet tills jag skulle hem XD

Imorgon blir det övernattnig hos Ellen istället, kameran hänger med, hopefully! Det blir nog mycket snacka goja och mys. På fredag ska vi till lager! Yippie!

Skulle även uppskatta kommentarer så att jag får större lust att blogga, annars kanske bloggen försvinner, vem vet??

Kram//ChelsieAnabelle 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0