Usch och fy!

Pluggar :( not fun.

Idag har jag pluggat och haft utvecklingssamtal. För en gångs skull gick det väldigt snabbt.

Nu är jag vääääldigt pirrig och nervös inför klasserna. Vi får reda på dom imon! Finaly.

Idag upptäckte jag också att Annika är väldigt bra på att ljuga. Det är nämligen så att vi kan få henne som mentor i sjuan. Så jag frågade henne om hon visste vilka från klassen hon skulle få. Hon sa att hon inte hade fått reda på något om klasserna och att ingen lärare hade fått det. På utvecklingssamtalet sa jag till Anette att jag tyckte att det var konstigt att inte lärarna fick reda på vilken klass dom skulle få, för att Annika inte visste något. Då började bara Anette skratta. Sen sa hon: I så fall är Annika väldigt bra på att ljuga. Haha, Annika ska bli ställd mot väggen på fredag!!

Nu måste jag plugga vidare// ChelsieAnabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0