Första doppet i Kype

idag har jag verkligen haft tråkigt och inte haft något att göra, passar ju perfa när det är fint väder ute (Y) typiskt.
men i alla fall så ringde ellen senare och frågade om jag hade lust att dra till kype, så det bar av dit :D året första dopp i kype för i år, ganska kallt.
det var typ fyra killar där som var värsta badkrukorna. en utav sprang på bryggan och bromsade vid kanten men halkade och ramlade i vattnet. fatta vad alla som var där skratta! hahah:D

nu ska jag kolla klart på VM-matchen.

Have it nice


Kommentarer
Postat av: Ella

haha, mobilerna suger..^^ eller iaf min.. kanske inte din eller?tack så mke :)

2010-06-19 @ 23:20:32
URL: http://baraellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0