Sjukling

idag har jag varit hemma från skolan. min röst var borta imorses så jag kände att det var bäst att vara hemma idag eftersom att det är klassresa imon! det ska bli så kul.

vi ska åka dit klockan 3, kommer fram ca. kl 5. sen ska vi "bosätta" oss i våra militärtält som vi ska sova i. sen ska vi käka mat, spaghetti och köttfärssås. sen på kvällen är det disco och sen ska vi "sova" ;)  haha, eller inte...  på fredag ska vi upp tidigt, vi ska nämligen äta frukost och sen är det aktiviteter. sen bär det av hemåt igen. förresten ska vi till ästad gård. ligger utanför varberg och det kallas "fångarna på gården".

nu ska jag kolla vidare på anna anka söker assistent. dom ska typ underhålla annas barn så dom har klätt ut sig. haha, dom ser urdumma ut!

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0