Höst

jaa, nu kan man väl bara säga att hösten tillslut har kommit... tyvärr! nåväl, det är faktiskt riktigt mysigt att krypa upp i sängen med en filt, sätta på en rikigt bra film dricka varm choklad och surfa runt på datorn. mm, det är grejer det!

idag var det skola igen. dagen kändes faktiskt riktigt kort :D på svenskan skulle man ju skriva en personbeskrivning så jag och lovisa valde att skriva en kontaktannons till en hjärtevän. haha säger jag bara, fluuum!



saknar mina fina solbrills! fick plötsligt en väldigt stor lust att använda dom. får väl ta på mig dom och gå omkring här hemma och schteeka ;) puss på rumpan! ♥

Kommentarer
Postat av: E L L A

/sv/ Hihi okej :))<3

2010-09-20 @ 21:49:11
URL: http://ellahahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0